Google Translate Element

Bu Blogda Ara

13 Şubat 2011 Pazar

KAFAYI YEMEK ÜZEREYIM!

Evet cidden yapmadigim sey kalmadi, kurcalamadigim ayar kalmadi, basvurmadigim bloger yardim forumu kalmadi, ama yok yok yok!

Care yok!

Kelamlopediyi sildim olmadi, ayarlari sildim olmadi, ögrendim ki sistemden aldiginiz bir blog malesef manuel silinemiyormus. Ancak sisteme basvurdugunuzda siliniyor. Basvuruda yaptim yine olmadi.

Izle yani takip, butonlarina beni ekleyenlerde malesef eski blogum cikiyor.

Nasil yapacagim bilemiyorum ama sanirim tek cözüm, hesabi komple iptal etmek olacak. Gözüm de cok büyüyor öyle oluncada, yeni blog kurulacak, tüm icerikler tasinacak, off ki ne off. Neden bu blogum eklendigi hal de diger blogumun ciktigina dair hic bir yardim veya aciklama alamadim. Bloga devam etme sevkimde böylece kirilmis oldu.

Üzgünüm!

Hiç yorum yok: