Google Translate Element

Bu Blogda Ara

26 Kasım 2010 Cuma

Bir Dost Üzerinden Binlerce Dosta Mektup- BANU KALAYCI

Canım…
Aynaya bakar gibi tekrar bak benim gözlerime ve öyle konuş benimle…
Dürüst müsün?
Baktığın gözlerle gördüğün gözler aynı mı sence?
Ben ben olmak için bütün cesaretimle durdum diyebilir misin?
Kendimi her gün yeni doğrularımla beslerken bu baktığım gözlere yenik düşmemeyi amaç edindim diye bir sözün var mı kendine?
Zayıflığının arkasına sığınırken bir dostuna siper aldın mı zaman zaman? Ve senin yerine onun ölmesini seyrederken aslında kendi ölümünü de yaşayacağını bildin mi gerçekte?
Her korktuğun başına geldiğinde suçlayacak birini bulmak yerine kendini deştin mi an geldiğinde?
Ve kolayı seçmek yerine sabit kalabildin mi gözlerine?
Kalabalıkların yüksek sesini duymak yerine kalbinin sesini duyduğunda peşinden gidebildin mi?
Yoksa yalnız kalma korkundan kalbini bir yerlerde kestin mi?
Yalnızlığın aslında kalabalıklarla değil, kendi zenginliğinde son bulacağını hiç bildin mi?
Uçmaktan korktuğun için aslında yerlerde süründüğünü gördün mü ya da? Kalabalıkların sürüngenliğini gökyüzüne bakıp lanetledin mi?
Bir sesi çok duyarsan inanırsın mı gerçekten? Peki, sen kendini ve kalbini dinlemeyi o korku seni teslim almaya çalıştığında hiç bilebildin mi?
O duyduğun tekil ama güçlü sesin arkasından gitme cesaretini içinde hiç bulabildin mi?
Yapamazsın diyen kalabalıklara inanıp, onlardan biri olmayı seçtin ve inancı olanları lekeledin mi?
……….
Dokuz köyden kovulmaktan korkup onuncu köyü hiç lanetledin mi?
………..
Sen…İnandığın her şeyi gerçeğin yapabilecek Sen….
İnancımın arkasında, doğru bildiklerimin arkasında duramadım ve kaybedenlerden oldum diyeceğin yerde kazananları kaybeden ilan ettin mi?
…………
Onuncu köyün insanları inan umursamıyor hiçbir söylediğini…
Durduğun yerde hatta büyük bir umutla bekliyor seni…
Düşle… İnan… Ve inandıklarının arkasında durmayı öğren sadece…
Biz… Bekliyor olacağız yine burada seni…
………..
Ama…
Önce kabul et tüm yaptıkların senin eserin ve gücün var özünde tekrar yaratmaya korkularına rağmen tekrar kendini…
…………
Bu da böyle bir yazı bir süre kaybolduktan sonra ortadan… Bir dost üzerinden binlerce dosta…
Sakince… Sevgiyle… Ve saygıyla her zamanki gibi…
Banu

Hiç yorum yok: