Google Translate Element

Bu Blogda Ara

27 Kasım 2010 Cumartesi

Sahte Sarışın



Gecenlerde arkadasim Daniela ile salonda kahvelerimizi yudumlarken dalmisim televiyozyonda Türk kanalini kapamayi. Daniela, aa ben Türkiye de bu kadar fazla sarışın oldugunu bilmiyordum! deyinceye dek.
Nasil bir kahkaha atmisim, kiz da sasirdi kaldi.
Yurdum kadini sahte sarışınliga cok merakli sadece dedim. Karsi degilim elbet, kim cani ne renk istiyorsa boyatsin elbet, kime ne? Fakat lütfen bir de ara da aynaya alici gözle bir baksin. Kisa dönem degisiklikler her kadina iyi gelir, fakat size yakismayani israrla tasimaya devam etmekte kararli olup, dogalliktan asiri uzaklasmakta size ne faide saglar diye bir düsünün lütfen. Bu konuda yazmayi düsünmüyordum aslinda. Bugün tesadüf nette bu konuya rastlayinca sizlerle paylasayim ve yasadigim bir aniyida paylasayim dedim. 


Yurdum kadininda en cok takildigim noktalardan birisi bu sahte sarışın durumu, bir de oturup kalkmayi beceremedigi ve katildiklari tv programlarinda bolca firikik verdikleri mini etekleri. Neyse yazan yazmis, linki paylasiyorum dileyen fotograflarla birlikte yaziyada bir göz atsin. Sevgimle.


TIKLA VE BAK Sahte sarışın

Hiç yorum yok: