Google Translate Element

Bu Blogda Ara

5 Ocak 2011 Çarşamba

Blogum Yenilendi

Of allahim yillarca blog ve sitelerle ugrasinca bir bikkinlik gelmisti ve artik tek düze bir blog olsun istemistim, satavattan uzak.

Yapamadim!

Dayanamadim yine yeniledim:))

Bilgisayarim yine sayisiz html kodlamalariyla doldu, hadi bunlari silmeyeyim yazik olur deyip, kendi forumuma ekliyeyim dedim, bugünde host serverin hata verecegi tuttu.
Bir süre daha pc de muhafaza edecegiz anlasilan. Arkadaslar bu dizayn nasil olmus, fikirlerinizi bekliyorum.  Hani icine sindimi derseniz denedigim onca sablon arasindan en icime sinen bu oldu, fakat gözüm hala digerlerinde, doyumsuzmuyum neyim:))

Bu ara da hani olurda birisi cikar, yahu aldigim sablon html ler hep hatali ya da acilmiyor bende istiyorum, ben de ben de derse diye, size hic sorun yasamadan blogspot sablonlar bulacaginiz bir bloguda vereyim. Gerci bu blog blogspotun reklam wedgetlerinde de zaten var fakat bilmeyen arkadaslar adina burada paylasayim, bedava reklam yapalim:))

Evet site blog http://templatize.blogspot.com/ burada.

Ohh benim isim bitti simdi mutfak atölyeme atta yapayim:)) Yaptiklarimi bizim evin hallerinde yayima alacagim yine.

Sevgimle.

Hiç yorum yok: