Google Translate Element

Bu Blogda Ara

29 Ocak 2011 Cumartesi

Duvar Panolari Yaptim


Yukarda ki  pano mutfagima cok yakisti:))

Ciktidan resmi alip, diledigim boyutta karton kestim, kartonun etrafinda ki o hos olmayan görüntüyü, kahve filtreleri ile kapattim.

Sonra beyaza boyadim ve resmi kartona dekupajladim.

Kenarlara sünger ve altin renk akril boyayla esneklik verdim, ya da ben öyle zannediyorum:))

En sonada vernik uyguladim ve  arkasina cift tarafli bant yapistirip duvarima monteledim.

Benim hosuma gitti:))

Bunlarda yine atmak istemedigim kartonlardan yapildilar, resimler ciktidan alindi ve aynen yularida ki islemler yapildi.


Bu yukarda ki ise hamur kabartirken elimde kalan hamuru ne yapayim derken cikti ortaya:))

Üzerinde ki kazlar ne zaman bilemiyorum ama bayagi oldu bana hediye geleli, bir sparisimle.

Ben de o gün artan hamurla böyle bir mini pano yaptim.

Arka plani hamurdan yapildi.


Bu kahve panolarimi cok sevdim:))

Polimer Kil hamuru actim, üzerine resimleri dekupaj uyguladim.

sonra vernikleyip, plastik tabancasi ile (Türkce ismi ne onun bilmiyorum) kurdeleye yapistirdim.

Hiç yorum yok: