Google Translate Element

Bu Blogda Ara

12 Ocak 2011 Çarşamba

Photoshop Fırçaları




Evet Photoshop basladiginizda sonu gelmeyen, adeta bagimlilik yapan bir ugras.

Ben de cokkkk seviyorum. Ahh ahh, zamaninda ne aramistim bu tarz fircalarida, ben basladigimda bu denli bankör degildi sanalin bebeleri:)) Satin almak zorunda kaliyordum ve kendi forumumda ben de insanlarin kullanimina sunuyordum.

Bu FIRCALARI görünce hem de bedava, off dedim bir cok insanda benim zamaninda radigim gibi ariyordur.
Paylasmaliyim:))

Iste canlar sizler icin saniyorum 33 farkli bedava (Free) Photoshop Fırçaları bulunan bir mekan.
Bu paylasimdan ve elibollugundan ötürü blog sahibine hemen tesekkür ediyor ve linki asagida veriyorum.

Sevgimle.

**Burada**

2 yorum:

Meral Sanatevi dedi ki...

Güzel sözlerine teşekkürler.Avusturyayı çok beğenmiştim sağıma baksam solumu göremiyorum diye hayıflanmıştım .Kısmet Istanbuldan taşınıp öyle güzel yeşili,ağacı bol bir yerde yaşamakmış.Sevgiyle kal...

Fikirlopedi dedi ki...

Tesekkürler, ben de yaptiklarinizi hayranlikla takip ediyorum.

Evet Avusturya yapisi ve dogasiyla insani kendine asik eden bir ülke.

Umuyorum ki bir sonra ki ziyaretinizde, burada bir kahvemi icesiniz.

Saygimla.