Google Translate Element

Bu Blogda Ara

28 Aralık 2010 Salı

Geldimm:))

Off yoruldum:))

Bir kac gündür siz dostlarin bloglarinda ne gördüysem, hadi yapabilirim hissime dokunduysa, e hadi yapalim deyip basladim denemelere.

Basladim baslamaya da duramiyorum!

Dekupajdi kaplamalardi, kutulardi, kapi ve cocuk odasi süsleriydi derken iyi dalmisim. Ha cogu deneme amacli ve anladim ki yapabiliyormusum:))

Ha neredeler, cogunu gören kapti gitti resimlerini dahi cekemedim, bazilarida vernik ve kurumanin kollarinda misil misil uykudalar, uyansinlar resimlemeyi istiyorum.

Bu ara da benim tatli cadimda bos durmadi annesine kiwili schak hazirlamis. Buzlu buzlu mis gibi olmustu.


Buyrun canlar.


Beypazari simiti cekince canimiz, güzelim nimet internetten bulup yaptik hemen.



Ahh Daniela o sigarayi cekseydin ya oradan:) Balkon sigara molalarindan pek memnun olmadasa sevgili arkadasim, yiyeceklerle affetti bizi:))

Noel zamani Avrupa da her yer yilbasi kurabiyeleri kokar, e benim cadida eksik birakmaz bizi, ha bu ara da 14 yasinda bizim tatli cadi, kurabiyeleri yaptiginda baktim yine karistiriyor mutfak dolaplarini, yine ne yapacaksin dedim.

Hic cikolata varmi diye bakiyorum, size Mozart toplari yapayim dedi, ehh yap bari dedik, canimiza minnet:))

Sonrasinda es dost ahbap, toplandik bir güzel. Kahveler, caylar ve tadina doyamadigimiz sohbet.

Tatli sohbetler canlar.

Sevgimle.

Hiç yorum yok: