Google Translate Element

Bu Blogda Ara

29 Aralık 2010 Çarşamba

KAATI SANATI

KAATI sanati son yillarda oldukca ragbet gören ve ciddi anlamda göz nuru ve emek gerektiren ince isler iceren bir sanat dali.

Iki arkadasim gecenlerde bu konuya dair bir seyler sormustu, ardinada bir hanimdan bu konuyuda blogda islemem hakkinda mail alinca, hadi bir bakalim dedim.

Ve bakin neler buldum.

Avrupa da su ana dek herhangi bir kursuna rastlamadim, gözünü seveyim yurdumun, öyle fazla sanat etkinlikleri ve kurslari var ki, dileyene cennet.

Ahh Vatan özlemi derin depresti yine bagrimin üzerinde, ben konuya döneyim en iyisi:(


Nalan Güler, hanimefendi KAATI hakkinda öyle derin bilgiler sunmus ki blogunda emegi karsisinda minnettar olmamak mümkün degil. Tüm ayrintilariyla, tutkal ve mukavva yapimiyla her ince detaya dek aciklamali ve fotografli izah etmis.

Bu anlamda baktigim siteler ve bloglar arasinda en iyi fikirlerin sunuldugu blog olarak, onun blogunu paylasmayi uygun buldum.


Keyifli fikirlerin üretilecegi anlar diliyorum canlar.

Sevgimle.

Hiç yorum yok: