Google Translate Element

Bu Blogda Ara

4 Aralık 2010 Cumartesi

Taşların insanlar üzerindeki etkileri

TAŞLARIN İNSANLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ"



 Doga insanlarin faideleri icin öyle güzellikler sunmakta ki, sasirip kalmamak ve bu tarz bilgilere gec ulastiginiz düsüncesi ile üzülmenize yol acan bir etki.

Uzun süredir Avrupa'da yasanan bu tarz etkinliklere katilmaya gayret gösteriyorum ve her defasinda yeni bilgiler ediniyorum.

Dogrusunu isterseniz Avrupa'da oldukca pahali olan bu taslarin, en son Türkiye ziyaretimde, Türkiye'de ne denli uygun fiyatlar ile alicisi ile bulustugunu gördügümde sasirmadim desem yalan olur. Cünkü benim ufacik bir tasa ödedigim fiyatla, Türkiye'de daha fazlasini alabildim. Cennet benim ülkem cennet:=)

Türkiye sonrasi neden hep Avrupa dedim ve basladim Türkiye'de bu alanda ki arastirma ve bilgilere yönlenmeye ve bakin bu site cidden güzel aciklamalariyla isik tutmus, bu konuya ilgi duyanlara. Alip kopyalamak yerine ki onca emek vermisler, yerinde görmenizi diledim.

Siteye buradan ulasabilir, edindiginiz bilgilerle hayatinizin ne degistigine sizlerde sahit olabilirsiniz.

Sevgimle.

Hiç yorum yok: