Google Translate Element

Bu Blogda Ara

4 Aralık 2010 Cumartesi

Mutfaktan gelen güzellik


2 ya da 3 yildir uzak durdugum ve egitimini aldigim naturel güzellik kür'lerime karsi yeniden bir ilgi uyanmaya baslayinca icimde, eski defterlerimi yeniden karistirma karari aldim.

Zaman zaman sizlerle defterimde kiler paylasmayada adim atmis oldum:)

Hemen hepsi Almanca oldugundan, iclerinden ceviriye deger olanlari alip sizlere sunacagim. Ha bu sunacaklarim sadece bayanlarin degil, beylerinde cok islerine yarayacak.

Haydi bakalim canlar, güzellesme zamani:)

Bu ilk verecegim maskemiz, benim eskiden en fazla uyguladigim maskelerimden biriydi. 
Dün yeniden denedim, harika bir sey, hem cildi geriyor, kirisiklari önlüyor ve olanlarinda gerilmesini sagliyor.
Bizlere ders veren Regina, ögretmenimizi animsiyorum, kendisi o zamanlar 56 yasindaydi ve cilt görünümüyle 37 gösteriyordu en fazla. Isin sirlarindan biride gidalariniz, su tüketimi, stresi mümkün mertebe kiskis etmek ve cilt egzersizleri derdi hep.

Maskemiz icin bir salataligi suyu ile eziyoruz, ben mutfak robotunda yapiyorum, icine macun halini alacak kadar yagli süt ve iste vuala, maskemiz hazir. Ben 20 dk yüzümde bekletip, ilik su ile yikayip, cildimi hemen nemlendiriyorum. Siddetle öneriyorum canlar, mutlaka deneyin.

Domates maskemiz ise sivilceli ve yagli cilt sorunlairmizi gidermemizde cok faydali.

2 domatesi rendeleyin, fatla sulu ise, suyunu biraz icelim:=) Kalanin icine bir yemek kasigi dolusu bal ekleyip, iyice karistirip, yüzümüze sürelim, gözler ve dudaklar haric, 20 dk minumum bekletip, ilik suyla durulayip, nemlendirelim.

Kuru ciltler icinse, bir muzu ezelim ve icerisine bir yemek kasigi bal katip, yüzümüze uygulayalim.


 Ufak bir siirimida paylasayim, acil disari cikmam gerek ve baktim ki cildimde fazla ölü deri birikmis. En kötüsü hazir peling'im kalmamis!  Biraz yüz jelimden alip, (yoksa yogur ta olur) icerisine filtre kahve, ya da kahverengi seker ekleyip, cildimi ovup, ölü deriden arindiriyorum. Cevremden övgüsünü hep almisimdir:=)

Vücudum ise 2 kasik deniz tuzunu biraz sütle ya da yogurtla karistirip, tenimi ovaliyorum, vuala. Hem ölü deriden arindiriyorum tenimi, hemde bir gerginlik kazandirmis oluyorum. 

Maskelerimiz devam edecek.

Sevgimle.

Hiç yorum yok: