Google Translate Element

Bu Blogda Ara

4 Aralık 2010 Cumartesi

Uykusuzluga Ametist taşı

Bir uzman dostum, uykusuzluga karsi ametist tasini kullanmamizi önermisti. 
Söyledigine göre, ametist tasini iki hafta süreyle her gün, yastigimizin altinda, tutarsak, bu sorunumuzdan kurtulacakmisiz.
Denedim mi?
Hayir:)
Cünkü inanilmaz yoruluyorum bu aralar ve kafami koyar koymaz daliyorum uykuya:)


Fakat bu sounu yasayanlar icin, denemeye deger buldum ve paylasiyorum. Belirtmek isterim ki taslarin insanlar üzerinde ki etkilerine inananlardanim ve bu konuda arastirmalarima hala devam ediyorum. Katilma olanagi buldugum seminerlerdende faydalaniyorum. Ametist tasinin beyin cakrasi  tasi oldugunu ve özellikle beyin cakralari kapali olanlar üzerinde faydali oldugunuda en son katildigim seminerden ögrenmistim.


Ben Ametist tasini enerji amacli tasiyorum yanimda.
Dip not: Bu seminerler Avrupa da. Türkiye de böyle bir imkanim olmadi, Avrupa da yasadigim icin.
Sevgimle.




Ametist taşının fiziksel etkileri




  • Göz hastalıklarına, alerjiye, baş ağrılarına ve kalp rahatsızlıklarına iyi gelir.
  • Negatif elektrik yükü taşıdığından dolayı; bedendeki fazla elektrik yükünü toplayarak beyin gücünü yükseltir. 



    Metafiziksel ve psikolojik etkileri

    • Bulunduğu çevredeki olumsuz enerjileri temizleyip dönüştürür. Sadece odanın herhangi bir yerinde durması bile olumsuz enerjileri toplayıp pozitif enerjiye dönüştürmesi için yeterlidir.
    • Kişiyi rahatsız eden takınaklı düşünceleri uzaklaştırıcı ve yatıştırıcı bir etkiye sahiptir. Koyu mor ya da çok açık renkli olan ametistler en güçlü enerjiye sahip olan ametistlerdir.
    • Uykusuzluk çekenlere iyi gelir. Eğer uykusuzluk sorunu yaşıyorsanız; ametisti yatmadan önce bir süre elinizde tutun ve sonra yastığınızın altına koyarak yatın. Sorununuzun nasıl düzeldiğini göreceksiniz.
    • Enerji dolu bir taş olduğu için çoğu insan üzerinde canlandırıcı bir etkisi vardır. Sürekli üzerinizde taşıyabileceğiniz bir taştır. Yaydığı enerji her zaman size fayda sağlar ve olumsuzluklardan korur. Özellikle düşman tavırlı insanların arasında bulunacağınız zamanlarda bu taşı üzerinizde bulundurmaya gayret edin. Böylece sadece pozitif enerji alacağınızdan emin olabilirsiniz.
    • Enerjisinin odaklandığı kişide uyum ve denge oluşturur. Yaydığı enerji doğrudan sinir sistemini etkiler. Ancak ciddi bir kişilik bozukluğuna sahip insanlar bu enerjiyle uyuşamayarak, onu rahatsız edici bulabilir.
    • Pembe kuvars ile birlikte kullanıldığında aklı güçlendirir ve kalbi korur. 

Hiç yorum yok: